dinlemedin…susmaya alışkındı oysa, sana çoğalttıklarım..kader içinde, hazin sabırlar doğururken özleminbir dokunsan anlardın, canım nasılda kırğın….   Leave a comment

 

Yokluğundan yıpranmış avare saatlerim tek tek dökülüyor kum saatlerinden…Başucumda ;sensizliğe sığınmış Hint fakiri düşlerim..Mezar değil düştüğüm bu çukurlar ;adı “sensizlik”….Hüsran makamında inliyor şarkılarım…Senin yokluğun,yoksulluğum sevgili…Alevden ellerim soğuk kar taneleriyle tutuşuyor,senin ellerinle değil…Soğuk duvarlar dindirmiyor alnımın ateşini..Göz yaşlarım kuruyan umuTlarımı ıslatmaya yetmiyor…
Hatırsız yüz görümleri mi yoksa beni böyle aylak umutlarla baş başa bırakan??..Yüklemsiz cümlelerin sızısı bana mı yüklenecek yine..
Gece çöktü yine ümidimin üstüne…İşte yine firar saatleri fikrimin..Kapılar var önümde;hepsi kilitli..Anahtarları senin ellerinde sanki…Kır kilitleri,ellerimden tutup bana yol göster sevgili…..
Üç damla aklımın üç damlası da senin peşinde…Ağlamaya mahkum yine sana rehin gözlerim..
Pili bitmiş radyomun,yine elektrikler kesik..Sen yoksun ya bende;dört yanım eksik soluğum kesik..Yani;böyle sensiz olmak,bir o kadar kimsesizlik ve bir o kadar çaresizlik…
Sabah ayrı hüzünle geliyor,gece ayrı…Bir ömür yetmiyor ki “merhaba” diyen sesin..Olsun,ben yine de avunmaya çalışıyorum kendimce..”ya o da olmasa!”…Vuracak tahta arıyor ellerim..
Aslında korkusuz görünmenin korkusu bu..Adının kimselere söyleyememenin sancısı..Geçmiyor..Gitmiyor…Benden götürüyor her seferinde…
Uzun zamandır telefonumun tuşları bozuk;sana gönderilemeyecek mesajlar yazıp kaydetmekten ve sonra silmekten…
Yeni tükenmez kalemler lazım bana,evdekilerin hepsi tükenmiş!!…
Biraz ekmek biraz da su gerek penceremdeki kuşlar için…
Offff..Nasıl nasıl bir yalnızlık bu!Bu nasıl ağır aksak bir zulüm insanın kendine yaptığı…Bu nasıl bir his her şeyden vazgeçiren ,sonra her birine tekrar gemici düğümleriyle bağlayan…Nasıl bir yürek bu bendeki hep olmayanı isteyen,hiç gelmeyecek olanı bekleyen…..
Sabahla çarpışacak birazdan uykusuzluğum….Sen doldurmayacaksan geceyi sabaha ne gerek var ki?..Ya da sen olmayacaksan bana ne gerek var?
Hiç dokunmamışım odama nicedir..Etrafıma bakmamışım..Kimseden haber almamışım kaç zamandır..Saksılardaki çiçeklerim suyunu çekmiş,hatta çürümüş bazıları..Pabucu dama atılmış komşunun ilk çocuğunun;bana ne!!Kendi sızım bana yetiyor zaten….
Yazılar yazmaktan mavi kapaklı defterim eskimiş…Ah!!Unutmuşum söylemeyi…Bir de yüreğim bitmiş..
 

Posted 13 Ocak 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

Yorum bırakın