birgün gelirde ellerin ellerimden ayrılırsa bir yabancı gibi söz söylerse dillerin beni görüpte görmezden gelirse gözlerin ecele gerek yok ben o zaman ölürüm canımmm…   1 comment

 
kalbimin mürekkebine bandırıp ıslak gözlerimi
resmini çiziyorum tavana, her yattıgımda 
gözyaşlarımı yastığıma emanet edip tekrar izliyorum
mutlu oluyorum bir yandan
bir yandan milyon kere ölüyorum
 bundan korkuyordum ıste hep
bu ızdıraptan bu kahrolası çaresizlikten
solmaktan ilkbahardır diye gozumu acıp
 suya susamıs gozleri urkek bir ceylan gibi
inerken pınara binbir endiseyle
yasama içgudusuyle her seye ragmen
çıtırtılar mı duyacaktım
ürperecekmiydim sudaki gölgemden
yoksa su mu dokunacaktı
sudur diye içtiğim…
üstelik tek basımaydım
sen parıldıyordun günesin ısıklarını saclarına yayarak
hiçbir seyin golgesi üzerine düsmuyordu
parıltıların gozlerime üşüşüyordu ben susadıkça
dalgalıydın hırçındın sadeydin
ama yine de güzeldin
okyanus gibiydin aslında
kabaracak gibiydin her an
bir tekne olsaydım alt üst edecek gibi yani
ama yine güzel kokuyordu hayalin
görmuyordum dusunemiyordum ayrıca
gözümü kamaştırmıştın
bu güldür diyordum elime battıkça dikenlerin
güldürür diyordum…
serap da degildin
dokunuyordum sana gercekten
fırtınaların üşüşüyordu bazı geceler dağlara
bir kuytuya çekiliyordum büzülüp
tirtir titriyordum
simdi kalbimin buz tutmuslugunda
çayıma şeker oldugun gunler geliyor aklımada
penceremde damlalar birikiyor
ellerim titriyor seni düsündükçe
bebeğini kaybetmiş bir anne yüreği gibi oluyorum
anlatamıyorum ki…
yaşıyorum…
yağmurunla geliyorsun gözlerime
her adımını duyuyorum
dolaşmaya başlıyorsun sonra ayak sesinle
her yere giriyorsun
  simdi sen yoksun ama aslında sen varsın
ne nefes almanın anlamı var
ne anlamını cözmenin hayatın
simdi yanıyor kalbim gozlerimin onunde
dokunsam kül olur dunyam
teslim oluyorum herseye öylece durup
boş bakışlarımı alıp eziyorum tavanda her yattığımda
daha bir buyuyor bu mahsunluk giderek
daha bir agırlasıyor yukum her gece
özlüyorum seni
 
 

Posted 14 Ocak 2009 by profjadeyesim in profff

One response to “birgün gelirde ellerin ellerimden ayrılırsa bir yabancı gibi söz söylerse dillerin beni görüpte görmezden gelirse gözlerin ecele gerek yok ben o zaman ölürüm canımmm…

Subscribe to comments with RSS.

  1. severiz ama kaşiliksiz çünkü kaşilış bulamayız çok sevdigimiz için

    ♥ѕєνмєк уüяєк ιѕтєя♥

Bir Cevap Yazın

