Ihlamur çiçek açtığı zaman Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan Kimseye uğramam ben sana uğramadan Kavlime sadığım ,sadığım sana Takvim sorup hudut çizdirme bana Ben sana çiçeklerle geleceğim Ihlamurlar çiçek açtığı zaman…………………   1 comment

Yıllar önce kırık bir yeminle
kapattım kalbimin kapısını
kimselere açmadım senden önce…
Ne rüzgarlar ne fırtınalar dayandı kapıma
inat ettim açmadım…
Koca koca kilitler vurdum
arkadan sürgüledim iyice
hiç kimse giremesin diye…
Kızgın yıldırımlar düşürdüler üzerime
yıldırımları yaktımda kapımı açmadım…
Sonra sen geldin kapıma dayandın
ben yine hırçındım yine inatçı…
Ama nerden bilebilirdimki
benden daha inatçı çıkacağını…
Sen güneşi getirdin avuçlarında
ben yağmur oldum inadına…
Ama sen yılmadın güneşi göğsüne sakladın
bense bütün hırçınlığıma rağmen
güneşi ıslatamadım…
Yağmur dindiğinde sen
göğsünden güneşi çıkardın
bana uzattın ve gülümsedin…
Avuçlarını açtığında şaşırdım
çünkü rengarenk bir gökkuşağı
gözlerimi kamaştırmıştı…
Unutmuşum işte yağmurdan sonra
güneşle beraber gökkuşağı çıktığını…
Ve ben gökkuşağı çıkınca anladım
fırtınalardan ne kadar usandığımı…
Sen güneşinle gökkuşağınla
erittin kırdın bütün kilitleri
hoyratça değil usulca girdin yüreğime
oysa ben kalbime girmene izin vermemiştim…
Aslında sen izin bile istemedinki
bunun için sana kızmam gerekirdi
kızamadım…
Ben bile kendime şaşırdım
bütün hırçınlığımı inadımı yok etmiştin sanki
nasıl olduğunu bir türlü anlayamadım
sonra aşkı hatırladım
ve anladım…
Hemen kapıları kapadım
ve duvarlar ördüm ardı ardına…
Şimdi yine kilitli kalbim
yine kilitli kapılarım

çünkü ben sensizim 

Posted 15 Şubat 2010 by profjadeyesim in YEŞİM

One response to “Ihlamur çiçek açtığı zaman Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan Kimseye uğramam ben sana uğramadan Kavlime sadığım ,sadığım sana Takvim sorup hudut çizdirme bana Ben sana çiçeklerle geleceğim Ihlamurlar çiçek açtığı zaman…………………

Subscribe to comments with RSS.

  1. süper ama neden facede paylaşamıyorum bunları ben :((((

Bir Cevap Yazın

