hekimde yok çaraesi..dile kolay kalbe zor söylemesi..   2 comments

 

aşk
A
ŞK sadece duygular tiyatrosuymuş ve bizim aşk dediğimizse;başarılı oyuncuların replikleriymiş…Başrol oyuncusu ne kadar iyi rol yaparsa yapsın ;perde birgün mutlaka kapanır! diyelimki balıkmışım ben sende balıkçı.ikimizde biliriz sinege bile kıyamazsın öyle boş oltayı atarsın denize bilirsin salak olmadıgımı ama aşık oldugumu bilemezsin ben sana inat yakalanırım şaşırırsın nerden çıktı bu diye istedigin balık degil ki oturmak iskelede mecbur çekersin yukarıya acı çekiyorum ne de olsa dedim ya kıyamazsın uzanırım avuçlarına bilirim senin yanında yaşamayacagımı sende bilirsin öldürmeye kıyamazsın bakarsın avucundaki aptal balıga bende sana sonra beni kurtarmayı seçersin ben avuçlarında ölmeyi seçmiştim oysa…bırakırsın denize yüzünde kahraman gülümseme hayat kurtardın ya biraz önce sessizce bogulurken mavilerde son kez bakarım iskeleye iskeledeki aptal balıkçıya sende kurtardıgın balıga…………

 

KAN VEGÜL

Kan gülden almış, al rengini…

O gün , bu gündür, aşıkmış güle…

Kan koşarmış, peşinden…
Ne kan gülden, vazgeçermi
ş
Ne de gül,kandan…
Kan hep akar ,gül kokarmı
ş
i
şte onun için insan oğlu;
Beddua almı
ş..aşık olur ağlarmış
Ko
şar, yetişemezmiş…sevgiye…

 

Posted 10 Temmuz 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

2 responses to “hekimde yok çaraesi..dile kolay kalbe zor söylemesi..

Subscribe to comments with RSS.

  1. profum hiç unutmayacaksın deilmi o günü.affetmeyeceksin.bazen düşünüyorum herkese haddinden fazla değer veriyor seviyorsun..ama sana bir avuç hüzün bırakıyorlar..dün hırçın kayadaydım kamil amca seni sordu söyle ona hep gülsün dedi..öpüyorum cnm ..iyiki varsın.

  2. Yazan denizdeki adamyazıları satırları okudum ve çok duygulandım.Ama hayat devam ediyor.hayata gülün ve sarılınneşe kaynağınızı hiçbir zaman kaybetmeyin.bu ne ilk ve sondur.daima gülünve gülümseyin

Bir Cevap Yazın

