ĞERÇEKTEN İNANIP SEWSEYDİN BENİ BÖĞLE SABAHLARI BEKLERMİYDİM HİÇ..ÇOKTAN YANIMDA OLURDUN ÇOKTAN.. ĞECE 3-5 NÖBETLERİNE DİKMEZDİN BENİ.SENİ ARAMIYORSAM SENİ SORMUYORSAM.BU SENDEN WAZĞEÇTİM DEMEK DEĞİL.BİR DAHA BÖĞLE SEWECEK OLSAM BİR KALEMDE SİLERDİM SENİ..   2 comments

 

AŞK  DİYE BİRŞEY YOKMUŞ

Sevgi varmış,hani

Sevgi emektir,

Derler ya yalanmış,

Fazla emek,fazla

Değer zararmış,

Her şey yalanmış aşkta

Yaşananlar

Yaşanmamış sayılırmış

Zaman gelip silermişiz

Biz hatıraları…

Geriye bir gözleri kalırmış

Hani görmedikçe özlersin derler ya

O da yalanmış

Seni günlerce beklediğimde anladım…

Hani ağladıkça unutursun

Derler ya o da yalanmış

Her gece başımı yastığa koyup

Ağladığımda anladım…

Aşık olunca insanın gözü bir şey görmezmiş,

Ayakları yerden kesilirmiş,

Derler ya o da yalanmış

Aşk acı cekmek ağlamakmış

Bana sırtını dönüp

Gittiğinde anladım…

Hani aşkın bittiği yerde

Nefretin başlar

Derler ya doğruymuş

Şimdi senden Nefret

Ettiğim için anladım…

Hani çok özlersin,

Değer verirsin,

Onsuz nefes alamazsın

Derler ya bi anlıkmış

Gelip geçiyormuş her şey

Şimdiki mutluluğumda anladım…

Hani onla her şey

Tozpembe,

Dünya güzel,

Aşk güzel,

Onsuz dünya

Karanlık derler ya

O da bir anlıkmış

Sonra ki gülmelerimde anladım…

Hani herkes der ya

İleride bunları hatırlayıp

Güleceksin, diye

Bir tek  bu doğruymuş

Şimdi sana gülüp geçiyorum

‘’Mutluyum’’ ordan anladım.!!!

 

Posted 03 Temmuz 2009 by profjadeyesim in profff

2 responses to “ĞERÇEKTEN İNANIP SEWSEYDİN BENİ BÖĞLE SABAHLARI BEKLERMİYDİM HİÇ..ÇOKTAN YANIMDA OLURDUN ÇOKTAN.. ĞECE 3-5 NÖBETLERİNE DİKMEZDİN BENİ.SENİ ARAMIYORSAM SENİ SORMUYORSAM.BU SENDEN WAZĞEÇTİM DEMEK DEĞİL.BİR DAHA BÖĞLE SEWECEK OLSAM BİR KALEMDE SİLERDİM SENİ..

Subscribe to comments with RSS.

  1. hiç bir şeyin yerine bir başka şeyi koymadan, herşeyi kendi değerinde sevmeyi, sevmenin ne bir hastalık nede bir mikrop gibi görülüp tedavisine çalışılmadığı hayatın olmazsa olmazı gibi görüldüğü, güzellikse de çirkinlikse de (sağlam kalp ile kalp hastasının durumu gibi) katlanıldığı bir sevgiye sahip olmak elbette insanı mutlu eder. ELİNE SAĞLIK. SONU İNSANA UMUT VERİYOR, HAYATA BAĞLIYOR DİĞER TABİRLE POZİTİF ENERJİ VERİYOR KARŞIYA NE GÜZEL

  2. موقع جذابhttp://www.jzaab.com يـرحـــب بـــكمــ جميعـــاً ويفتح لكم الباب للمشاركة معناا فــأهــلاً بكم …. موقع جذابhttp://www.jzaab.com

    إدارة موقع جذاب www㋡jzaab.com

Bir Cevap Yazın

