“Hazan mevsiminin hüznü sarar sevdaları Kan güle değmiş ise ah’ı kalır Tan ağarırken mahzun bakışlar Ayın şavkı düştüğünde deryâ -yı rahmetten nefes alır…!”ALLAH BİLİYOR SEWEN YIKILMAZ…..   1 comment

 

·                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
ßir iki SatıR yazacaqIm Sadece . Sonra cekip qideCeqim ,

Korkma ! ßir iki SatıRLık kaLı$ım oLacak .

Ho$çakaL Canımın içi , Ho$ça kAL !
ßir veda cümLeSi . . ßir kaybedi$. .
ßir depRem qibi ayRıLık cökeR üzeRime biR ho$ça kAL’La. .

Sadece biR iki SatıRLık yan yana qeLi$imiz oLacak , koRkma . .
ßeLki tokaLa$acaqIm yA dA veda – i buSe konduRacaqIm yanaqIna . .
ßeLki dE biR dipnotLa ; Ho$ça kAL’La qideCeqim . . .
SonraSı ; ßenSiz kaLacakSın i$te iStediqin oLacak !

qideCeqim deRt etme !

SevmekLe Sevmemek aRaSındaki inCe biR noktaydIm Sende !

SeviyoR muydun ? OynuyoR muydun ? biR biLmeCe . .

ßunca zaman bo$una yoRmu$um kendimi ,
bELLi ki SevmiyoRdun. . Hic Sevmedin . .

Tamam biR iki SatıRLık kaLı$ım oLAcak ,
qöRmeyecekSin biR daha ßeni . .
Ho$çakaL Canımın içi , Ho$ça kAL !

VarmıydIm Sende , hiC biLmiyoRum . .
yAda biR cümLe’cik oLdum mu yüReqindE ?

. . . .

aRtIk hiC biR $ey faRk etmez .
heR $ey[im] topaRLanıyoR bu evden , Senden !
SenLeyken biLe SenSiz dü$en takwimLeR ,
SenSiz qeCen SaatLeR . .
ßaktIqIm AynaLaR. .

Hepsi hiC biRi yOk artIk hayatInda . yOk’um . .

[ beLki hiC oLmadIm . . ]

biR iki SatıR yazacaqIm Sadece .
biR iki SatıRLık kaLı$ım oLacak ! Son kez . . .

Daha fazLA uzatmıyoRum , daha fazLa yakmayacaqIm kendimi . .

qidiyoRum :

Hosca KaL canımın ici Hosca KaL..

Sevmeye deqmeSdim ki zaten i
İyiki dE yük etmedin beni yüReqine .
İyiki dE defettin ßeni ba$ından !

En iyiSini yaptIn En iyiSiydi İnan .
En qüSeLini , En uyqununu yaptIn bana . .

dEqmezdim SeviLmeye . . .
dEqmezdim deqeR veRiLmeye . . . !

AqLamaya , üzüLmeye , deRt ediLmeye dEqmezdim . .
kaRanLık qeceLeRin yıLdızı oLmaya dEqmezdim !

bo$weR iyi ki dE Sevmemi$Sin. .

ßana dEqmez’di hiC biR qözya$ı . . . .

 

Posted 30 Haziran 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

One response to ““Hazan mevsiminin hüznü sarar sevdaları Kan güle değmiş ise ah’ı kalır Tan ağarırken mahzun bakışlar Ayın şavkı düştüğünde deryâ -yı rahmetten nefes alır…!”ALLAH BİLİYOR SEWEN YIKILMAZ…..

Subscribe to comments with RSS.

  1. موقع جذابhttp://www.jzaab.com يـرحـــب بـــكمــ جميعـــاً ويفتح لكم الباب للمشاركة معناا فــأهــلاً بكم …. موقع جذابhttp://www.jzaab.com

    إدارة موقع جذاب www㋡jzaab.com

Bir Cevap Yazın

