“Bir mavi denizdeyiz şimdi seninle..Ak bir martı gibi umut ve sevinç yüklü gemimiz..Mutluluk Rüzgârları vuruyor yelkenlerimize..Pupa yelken yol alıyoruz sabaha..Güneşli günlere çıkıyoruz mavi gecelerden.!   2 comments

 

Ey Aşk,
onun varlı
ğında kaybolmak değil; onunla yeni bir ben olmak dileğim. Ben yeni bir dünyayım onun için mis gibi bahar kokan… O da bir okyanus benim için, koyu mavi derinliklerinde yosun kokan.Onun benden öğreneceği şefkat var, karşılığında bana vereceği güven…

Ey Aşk,
Niyetim kendimi feda etmek de
ğil yeni bir ben olmak sayesinde.. Koklamak ilk gez duyuyormuşcasına kokusunu, tüm çiçekleri sonra elma şekeri tadında yaşamak tüm sevinçleri..

Ey A
şk!
Gözlerinde kaybolmak de
ğil istediğim, içimdeki amansız fırtınayı gözleriyle dizginleyebilmek.. Onda kendi varlığımı kaybetmeden, tüm güzelliklere onunla adım atmak tüm bilinmez kapıları birlikte açmak..

Ey Aşk.
Gölgesinde kaybolmak de
ğil "biz" olabilmek tek dileğim..

 

 

Posted 16 Haziran 2009 by profjadeyesim in AŞK

2 responses to ““Bir mavi denizdeyiz şimdi seninle..Ak bir martı gibi umut ve sevinç yüklü gemimiz..Mutluluk Rüzgârları vuruyor yelkenlerimize..Pupa yelken yol alıyoruz sabaha..Güneşli günlere çıkıyoruz mavi gecelerden.!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ÜÇ HARF!!! "AŞK" BEN, BENDE ÖTE, BEN BİR BELKİ ZERRE!!!…???

  2. موقع جذابhttp://www.jzaab.com يـرحـــب بـــكمــ جميعـــاً ويفتح لكم الباب للمشاركة معناا فــأهــلاً بكم …. موقع جذابhttp://www.jzaab.com

    إدارة موقع جذاب www㋡jzaab.com

Bir Cevap Yazın

