Ne deliliğim kaldı sevdadan yana ne de aşka inancım bir damla…..   Leave a comment

 

Senden sonra hiç acım olmadı


Ne deliliğim kaldı sevdadan yana ne de aşka inancım bir damla

Oysa ben seni severken hiç acı çekmemiştim

Bir zaman varlığını arzulayan gönlüm

Yeri geldi yokluğunu aradı durdu

Hem sen, yokken daha güzeldin

Hem sen, varlığında tanıdığım sen değildin

Yine sevilirdin bu kadar

İnan dönüşüne bağlı değildi sevdamın ağırlığı

Yokluğuna ve imkansızlığına direnmek,

Herşeyden daha anlamlıydı

Eğer dönmeseydin, ne yapar ne eder gözlerini tedarik ederdim biryerlerden

Elini en karanlıklarda bulup tutardım

En azından oyuncağıyla oynayan çocuk gibi kırmadan, kırılmadan

Kendi kendime severdim seni,

Artık dönmesen de olur,

Her şeyin ikincisi yenilgidir,

Her dönüş ispatıdır biraz da kaybetmişliğin

Mağluptur ileriye bakamayan

Bakamaz ki bir türlü pişmanlığından

Onu tutar geride bıraktığı her neyse

Daha da bağlanır ardında kalana

Terk edilen çabuk büyür, hüzün kalana düşse de

Pişmanlık hep gidenin payına

Ayrılık zor zanaat, kimse yüzde yüz gülemez

Kimse yüzde yüz gidemez

Giden dönüyorsa, sevdiğinden değil kaybettiğindendir

Ve aradığını bulamadığından

Dönene kapıyı açmayın

Sevseydi o, gitmezdi hiç bir zaman

İşte bu yüzden dönene kapılarınızı bir daha asla açmayın

Ve sen

Gelme

O kapı hiç açılmayacak sana

Eski rüzgarların sözü geçmez terk ettikleri dağlara

Geceye yeni şiirler gerek, gemiye yeni fırtına

Her eylüle başka yağmur

Kalana taze baharlar lazım

Ve gidene biraz yürek

Kaçanlar pişman şimdi

Kalanlar, sevmeye devam edecek.

Şimdi biz ayrıldık ya

Birkaç gün sendeleyerek yürürüm

Ayağım takılsa da düşmem

Yine doğrulurum biliyorum,

Yaşadığım tüm aşkların üzerine yemin ediyorum

Ben artık senden vazgeçiyorum.

 

 

Posted 08 Haziran 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

Bir Cevap Yazın

