M€L€KL€R BİT€N AŞKLARA AĞLARMIŞ…   2 comments

 

Bu gece;
Meleğimizi gördüm
Her yerde bizi arıyordu…
Birbirini çok seven o iki DELİ YÜREĞİ…

Yalnızdı..
Belli ki o da kaybetmişti eşini.
Elimden tuttu ve;
“O günden beri CAN’ın yanında”
diye fısıldadı….

Sustum sadece sustum.
Ve ben sustukça,
Gözümde beliren iki damla yaş konuştu.
Anladım ki;
Melekler biten aşklara ağlarmış

 

Posted 27 Mayıs 2009 by profjadeyesim in AŞK

2 responses to “M€L€KL€R BİT€N AŞKLARA AĞLARMIŞ…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Melekler biten CAN’larda ve AŞK’larda ağlar..S B T Y 53

    ▓♠♥♠▓♠♥♠▓ ۩ S_A_B_U_T_A_Y ۩ ▓♠♥♠▓♠♥♠▓
  2. aşklar bitmez ki sadece ayrılışlar olur. ayrılışlarda aşkları yeşertir ve gürleştirir.

Bir Cevap Yazın

