****İÇİ DOLDURULMAMIŞ ßİR S€VDANIN ßOŞLUGUNDA KAY߀TTİM S€Nİ****.   Leave a comment

  ________________

 Herkes uyurken düşlerine,
ben sevilmediğimin altını çiziyorum,
parantezi bol satır aralarında…
Çizdikçe çoğalıyor yalnızlığım…
Yine dalgın gemiler geçiyor ıslak gözlerimden…
Senin için bir dalgınlık daha tutuyorum aklımdan…

Nikotine kesmiş verem kokulu odamda;
( d )alıyorum bir fincan kahveyle sensizliği,
kırk yıl kalasın diye hatırımda…
Hüzünlü yazgılar baskı kurarken sürgün yanlarıma,
tenimde unuttuğun yangınlarda ısınıyor sözlerimin
sahte sahipleri…
Oysa sana karalamıştım tüm bildiklerimi…

Kararlı yürüyüşlerde ıslıkla çalınan marşlara eşlik etmiştim,
aldırmadan
tel örgülerin yırtıcılığına…
Yeni bir ülke kurar gibi anlatmıştım umutlarımı…
Şimdi kararlı adımlarıma
yılgınlık dayatan
sevdanın sus işaretiyim…

Kimse bilmez kederden kanayan,

.
ağır yalnızlığımı


.

Acıların ağır abisi demiştin bana…
Kim hesaplayabilir ki
gönül kırıklarımın hacmini…
Kıldan ince hasretimin keskinliği ve

atomdan ağır sevdamın yok edici yakıcılığında,
bir ben biliyorum gecelerin

bitimsiz uzunluğunu…

 

Posted 15 Mayıs 2009 by profjadeyesim in profff

Bir Cevap Yazın

