Yollara çık,Güneş denizlere gülümsemeden.Heybene yüreğini,Nefesine düşlerini alıp ..Karanlık yüreğime gülüşlerinle.Ansızın uğrasan,Yutkunacağım sevinçle…Dudaklarımdaki ateşleri birer birer.   1 comment

 

          Beklediğimiz arzular hiç gerçekleşmeyeceğe benziyor. Çok sevdiğimi söylemiştim. Anladığını sanıyordum, meğerse beni hiç anlamamış ya da ben daha iyi anlatamamışım. Gitmesini istemediğim için gitti. Günlerce belki de ağlamalar başladı. Küçüktüm, sevmesini bilmeyen minicik bir çocuktum. Ama buna emin olun ki büyüyerek sevmektense, küçükken büyüttüğüm sevgi daha iyiydi, daha temizdi.

          Aklımın belki de karışık olduğu vakitler çok sevdalar yaşamaya başladım. Seni düşündüm. Acaba şu an benden uzakta ama ne yapıyor. Benden sonra belki de mutlu olmuşa benziyor. Ben iki kalple aynı anda bile yaşayamazken o milyonlarca kalpte yaşamakta. Belki de ileriye dönük bir ayrılık vedası çok garipti;

          " Seni asla ve asla unutmayacağım. Sen beni unutsan bile ben seni asla unutmayacağım "

          Unutamamanın belki de sağanak sağanak yağdığı günlerdeki gibi düşünceliydim. Gidişinin sonbaharında yine aynı günde, aynı saatlerde hasta bir şekilde yatakta yatmak çok kötüydü. Belki yıllar sonra aynı olacak ama sen benden ayrılacakmısın bilmiyorum. Yanımda olduğunda söylenemez ama ben seni içimden atmadığım sürece sen benden, sevginden asla vazgeçmeyeceksin. Bunun tam tersi senin için de aynı olacaktır. Bizler zamanı yenen insanlarız ve değirmenlerin bile dönmesini engelleyenler olarak bir kez olsun bana haber ver. Halen daha yaşadığından emin değilim. Yıllar sonra belki de öldüğün haberin gelecek. Düşünmek bile istemiyorum. Bu kötü sona kendimi alıştıramıyorum. Bu son bizim yapabileceğimiz çaresiz bir son sevdiğin. Benimle geçirdiğin dakikalar adına, sevdiğini söylediğin cümleler adına sana son bir kez teşekkür ediyorum.

          Sen benden ayrılmamışa benziyorsun. Şimdi hayatımın en güzeliyle baş başayım. Sevmek öyle güzel bir duygu ki hissettiğin an geçen zamanı unutuyorsun. Hayal olduğunu hissedersen eğer yine aynı mutsuzlukla savaşmaya hazırsın demekti. Ben hiç ama hiç hayal olduğunu hissetmedim. Çünkü ben seni hissettim. Senin hayaline dokundum ve şimdi senin hayalinin parmak uçlarıyla uyumaya çalışıyorum. Bırakma demiştin ya beni uyutup gitmen çok kötüydü. Belki de demişsindir ama ben seni duyamadığım için hala kızgınım. Sen benim hayalim bu gece de yoksun. Biraz daha beklemek gerek. Ben senin hayalinin parmak uçlarıyla yazıyorum.

 

Posted 14 Mayıs 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

One response to “Yollara çık,Güneş denizlere gülümsemeden.Heybene yüreğini,Nefesine düşlerini alıp ..Karanlık yüreğime gülüşlerinle.Ansızın uğrasan,Yutkunacağım sevinçle…Dudaklarımdaki ateşleri birer birer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veda bile etmeden gidene yanma,Resimlerine bakıpta, gözlerinden bir damla yaş akıtma.Sevmesini bilmeyen, aşkını hiçe sayanı boş ver, yaşanmamış say.Daha yolun başında iken, gidenden, kurtuluşuna sevin, Sevgini hak edenlerle paylaş ki; Mutlu olasın.Gönlünü sana ortak yapsın, yurt yapsın ki;Hayatını ortak edesin, yollarını gözleyesin,Ellerinden tutup,gözlerinden kalbine inesin,

Bir Cevap Yazın

