sewdamın kıblesi yanlış yöndeymiş…..   Leave a comment

 

 Bizim sevda filmimiz sonuna geldi sevdigim…perde kapandı…

Haykırışlarımı , yalvarışlarımı duymadın ki hiç… hep olucam sandın hayatında.. Bu yalvarışlar sonsuza dek sürücek.. ama olmadı değilmi? Tıpkı
SEVDAM mı? Onu sorma … ne alemde olduğunu bende bilmiyorum… yüreğimle haşır neşir değilim bu aralar.. darılmıs bana … atmıyor eskisi gibi… hani bazen agzında hissedersin kalbinin attığını , hani bi başka çarpar ya yüreğin ; ben artık hiç öyle olmuyorum… eskisi gibi bakmıyorum bile resimlerimize… gözlerini , güsel günlerimizi hayal etmiyorum… Etsem neye yararki… söylemiştim ;
“Bu gidiş bitişimizdir…”demiştim…ama sen duymadın değilmi…duymak bile istemedinki….ama bak bittik… BİZ diye bir şey kalmadı artık…TÜKENDİK… sen ve ben iki yabancıyız …Hatta belkide başka ellerde ısıtıyorsun ellerini…başkasının gözlerine bakıyorsun “ben” gibi…
Ben mi ? dedim ya beni sorma…. Bıraktıgın gibi yim işte… değmedi ellerim başkasının ellerine… başkasının kokusunu çekmedim içime….Çekememde… saymak … ?
demek senin için çook kolay… Öyleyse sen yaşa bensiz , ama benden isteme… kıramam seni bilrsin ama bunu da yapamamki… gitmek istiyorsan gideceksindir zaten…Öyle sebep arama… “Bittik “ de GiiiT… her zamanki gibi beni hiiiiiç düşünme….
Ağlamıyorum bakma öyle gözlerimin taa içine…. Üzülmüyorumki gidişine… Hadiii gideceksen Giitt….uzaamasın bu veda sahnesi….. sadece canım yandı azıcık…. Bak haykırmıyorum, isyan etmiyorum Kal demiyorum…. Çünkü ayrılmak istiyorum dediğin andan itibaren ben “Yaşamıyorum…..”

Elveda bitanem…Yüreğim senin yüreğinle…. 

Posted 09 Nisan 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: