buğün ğözlerine bakıp tanı(ya)madığın bendim…ğeride bıraktığın eserin nasıl..rutuşlar ğüsel olmuş dimi…   Leave a comment

 

Nice aşk’lar vardır
Hayal kokar, düş kokar
Ben senin düş’lerini sevdim
Çünkü onda özgürlük var,
Sonsuzluk var

Nice düş’ler vardır
İhtiras kokar, aşk kokar
Ben senin aşkını sevdim
Çünkü onda duruluk var,
Sonsuzluk var

Nice hayaller vardır
Umut kokar, veda kokar
Ben senin umutlarını sevdim
Çünkü onda aşk var,
sonsuzluk var

Nice ayrılıklar vardır
Hüzün kokar, hüsran kokar
Ben senin vuslatını sevdim
Çünkü onda sevdan var,
Sonsuzluk var

Ben senin aşkını sevdim,
Umutlarını, hayallerini sevdim.
Ben senin düşlerini sevdim,
Duygularını, yüreğini sevdim.
Çünkü ben seni sevdim
Senin her şeyini sevdim
Sende sevdam, sende sonsuzluk var.

 

Posted 26 Mart 2009 by profjadeyesim in sewmek !!!

Bir Cevap Yazın

