damla sakız hayallerimize yakomoz wursa…bari öğle canlansada hayat bulsa…wur kadehi usta bu ğecede sarhoşuz..2 satı9rlık adamları musallat ettik ömrümüze..bundandır böğle dibe wuruşumuz..   Leave a comment

 

Yalan… Koca bir yalanmış sana dair , sevgine dair yaşanılan herşey.. Kısa metrajlı film gibi. Leziz  ve vadesi tadı damakta bırakacak kadar kısa! Bir de film yanı var tabi.. Senaryoyu senin yazdığın, Benimse bilmeden katıldığım film… Tüm ödüller senin! İyi yazdın, iyi oynadın..

  Biliyor musun önceleri çok  kızdım kendime.. "Ne kadar aptalmışım, nasıl inandım "dedim…Oysa yaptığım tek şey zihninde yarattığın, benimse gönlümü verdiğim sanal kişiydi.. Olmayanı oldurmuştu hayalperest hüzün sürgünü yüreğim.. Sonraları özünü gördüm… Ben seni hiç sevmedim ki… Özünle çıksan karşıma hiç sevmeyecekmişim ki…

Bir bitişin ardından aşk parçalarını savurdum arkandan… Sana ait hiçbirşey kalmadı artık bende.. Gözüm görse de seni gönlüm görmüyor artık..

 

 

Posted 24 Mart 2009 by profjadeyesim in WEDA

Bir Cevap Yazın

