Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim…Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde….   Leave a comment

 

Yine dönüyormuyum başladığım yere?
Tuzlu denizlere…
Çiçeksiz bahçelere…
Yıldızsız gökyüzüne…

Ötüşen kuşların duyamadığım sesini dinlemeye,
Yakamozun güzelliğini izlemeye,
Sessiz yalnızlıklardaki yalnızlığı sevmeye,
Biri davet ediyor beni!

Gitsem mi?Gitmesem mi?

“Kalk“ diyorsun bir anda,“Benim seni çağıran!“
“Git bak aynaya gör kendini,
Sil yüzündeki çirkin ifadeleri
Ve fısılda adımı…
`Sevgilim` de,`Seviyorum seni,seviyorum…`
Ahh meleğim benim,ne de güzelsin
Yeni doğmuş bir can gibisin,ne de şirinsin
Güllerden daha narin,daha zarif
Ve bir o kadar da masum…

Ellerini bir tutsam,bırakmayacağım bir daha!
Bir kez dokunsam tenine,biliyorum kopamayacağım!
Deli bir rüzgar gibi gireceğim saçlarının arasına
Ve savuracağım onları havaya!
Hüzünlü bir melodi olup takılacağım dudaklarına
Ve binlerce kez nefes alacağım ağzında!

Anla artık sevgili,anla!
Hayranım sana!
Okyanusta yönünü kaybetmiş bir geminin çarezizliği kadar
Ve ömrü kadar eskilerden kalmış bir Tanrı`nın!
Kilometreleri bulan yangının sönme isteği
Ve aniden giden bir ölümün götürdüğü candan sonraki acı kadar!

Sen de büyüyorsun benimle,
Birlikte besleniyoruz,birlikte doyuyoruz,
Birlikte açıyoruz hayatın her perdesini!

Ve şimdi görüyorsun kendini,
Yavaşça dokunuyorsun yüzüne
Ve süzülüyor sonra ellerin çenenden göğsüne doğru!
Seziyorsun gizlerini…
Tanıyorsun bedenini…
Ve teninin cennet kokusunda buluyorsun kendini!“

Ben,evet buyum ben!
En masum ve en dişi halimle burdayım ben!
Sevgilimin sihirli parmaklarından sökülen sözcüklerden ibaretim,
Ya da kırık aynalarda kaybolmuş suretim,
Ama yalnızca sende benim esaretim!
Ve biliyorum;
Bir kapıdan çıkarken,
Eski hayatımı orada bırakıp,diğer kapıdan yeni hayatıma girmekteyim!
İçindeyim sevgili,
Yüreğinin taşlı yollarında yalınayak yürümekteyim!

 

Posted 20 Mart 2009 by profjadeyesim in yalnızsen

Bir Cevap Yazın

