AşKıM AŞklarIndaN bUlaSın..SewDaNIn soN DemiNde KAynAyaSınnn….   1 comment

 

Şimdi gidiyorsun..
Git..!
Oysa senden tek bir damla istemiştim
Sana kocaman bir deniz sunmak için
Şimdi gidiyorsun ..
Git..!
Ne zaman başladı bu hikâye
Anımsamak zor..
Gençtim.
Hazırda fırtınalarım vardı
Dörtnala sevdalarım
Komazdı öyle üç-beş nöbetleri
Geceler içimi acıtmazdı böyle
"Bir insan bu kadar eksilebilir mi?"
Hatırlarsan sesine uyku kaçmış bir adam vardı
Bu şehrin bir yerlerinde
Düşler ormanının gece bekçisi derdin sen ona
Gözlerinde gizledi o seni
Sen bilmedin
O adam bendim
Unuttun mu ..?

Bak sevdiğin adam gülmeyi bile unuttu.
"Seni unutamadı"
İşin kolayına kaçmadım
Uğruna ölmedim yani..
Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep.
Sen bunu da bilmedin
Ben bir bakışına bin anlam yükledim
Sen aşka kestirmeden gittin..
Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma
Şimdi gidiyorsun
Git..
Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden
Bütün ışıklarımı söndürüyorsun
Bu cehennem cinayetlerini işliyorsun
Sonra bunlara intihar süsü veriyorsun
Yazıklar olsun..
Yazıklar olsun
Susuyorsun..
Susuyorum.
Susacaklarım bitmiyor.
Hani sen sevdiğini,
Yarı yolda bırakacak kadar yüreksiz değildin ?
Hani sen bana kalkmayı değil
Düşmemeyi öğretecektin
Nerdesin nerdesin ?
Uzun lafın kısası yoktur
Anlatacağım çok şey var
Hoyrat bir rüzgâr gibi geldin
Aklımı hayatımı dağıttın
Şimdi gidiyorsun

Git..!
Daha ayrılığa bile çarpmadan,
Aşk bizden döndü..
Bir yılan gibi soktun koynuma kimsesiz geceleri
Artık ölüm sana dokunamamaktan kötü değil
Ama sana dokunmak da yasak bana
Göz çukurlarımdaki karanlık bunu anlatır
Sen var ya sen..
Allah kahretsin!
Yani şimdi,
Gözleri sana benzeyen bir kızım olmayacak mı ?
Yani şimdi başkaları mı sevecek seni
Ben saçlarını okşadığım zaman
Ellerin öksüz kalırdı..
Şimdi gidiyorsun..
GİT..!

 

Posted 02 Mart 2009 by profjadeyesim in sewmek !!!

1 responses to “AşKıM AŞklarIndaN bUlaSın..SewDaNIn soN DemiNde KAynAyaSınnn….

Subscribe to comments with RSS.

  1. VE YİNE KAHRAMAN TAZEOĞLU…

Yorum bırakın