…..aşk dersem çık, …..ayrılık dersem çıkma….   2 comments

 


“aramızdan gökkuşağı geçen fotoğraf”
“kurtulmak mı?”

sen bana aldırma dostum.. onu nasıl azad edebilirim ki yüreğimden? nasıl salıveririm, nasıl çıkartabilirim şuramdan? hadi durma yola devam……….
odamın hayaletisin sessizliğine aşığımm!!>

nerdesin bilmiyorum. ne yapıyorsun bilmiyorum. bazen bilmemek daha iyidir bence. hayal kurmak güzel şey en azından, hayallerimin yönetmeni benim ya! ben varlığını taa içimde en derinlerde hissetsemde sen yokmuş, ölmüş gibisin… hani demiştim ya insanlar geçiyor hayatlarımızdan diye, evet geçiyor kimisini ben sokuyorum hayatıma kimi izinsizce giriyor. kimini seviyorum kimini görmemezlikten geliyorum. bi şekilde devam ediyor hayat iyi veya kötü. ama her gece yattığında yalnızsındır ya, o sessizlik kulağında çınlar ya, o karanlık gözlerini kamaştırır ya; işte o zaman sen geliyorsun. aniden zaman duruyor, başucumda hiç sevmediğim şu saatin tiktakları susuyor sanki -o zaman onu seviyorum-.işte o zaman sen geliyorsun. işte o zaman sen geliyorsun. ve hikaye başlıyor…..

işte yine burdasın, hiç gitmemiş gibi. ya da gündüz ölüp bulutlara saklanmış, güneşte terk edince gökyüzünü korkup, odamın siyah aydınlığına sığınmışsın gibi. tesadüf bu ya, karanlıktan korkan gökkuşağı da korkmuş gelmiş odamıza uzanmış bir kanepeye dinleniyor. sonra,sonra bir rüzgar esmiş taa eskilerden, güzel günlerden, tatlı anılardan,söylediğimiz şarkılardan, geçtiğimiz yollardan..  dokunmuş tenimize rüzgar, sulanmış gözlerimiz, yol bulup akmış yanaklarımızdan yağmurlar.. sonra silmişiz birbirimizin gözlerini titreyen ellerimizle. ve aniden yağmurların dindiğini gören gökkuşağı kalmış yerinden, biz ona bakarken, aramızdan geçivermiş…

“aramızdan gökkuşağı geçen fotoğraf”ın hikayesi. ben yazdım.yani o hikayeyi ben böyle hayal ettim fotoğrafa bakarak. acaba duruyormu sende… neyse sana niye soruyorum ki şimdi. ben sana hiç soru sormuyorum ya bunu fark ettim. kendim yazıp kendim oynuyorum. yönetmen benim 🙂

neyse iyi geceler sevgilim ben uyumalıyım artık çünkü sen geleceksin… görüşürüz…

 

Posted 18 Şubat 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

2 responses to “…..aşk dersem çık, …..ayrılık dersem çıkma….

Subscribe to comments with RSS.

  1. sen bu güzel şiirleri kendinmi yazıyon

  2. İyi birokucuyum..Teşekkürler Yeşim…

Bir Cevap Yazın

