aşk herşeye değer..seni sewiyorum..sewmek suçsa eğer..suçumu kabul ediyorum…   1 comment

Şimdi kendime susuyorum! Kendini sevgilinin gözlerine, göz kapaklarının ardına gömen kim varsa ona benziyorum biraz… Beni kimin neye benzettiğinin bir önemi yok aslında, aslında benim başkasına benzeyecek bir yanım da yok, herkes gibi! Belki saçlarım ya da göz rengim, boyum ya da kilom ya da ses tonum bile benzer ama ben kimseye benzemem, senin gibi… Herkes aslında farklıdır bilirsin, bilirsin hepimiz bambaşkayız hani yıllar bile kısalmaya başlar kimi zaman da sen kendin gibi, en az kendin gibi tanıdığını düşünsen de yabancılığına şaşarsın dostlarının, sevgilinin… İşte bu yüzden sırf bu yüzden kendine küsen kim varsa; ona benziyorum biraz… Dinlediğim her şarkının içinde, yalnızca benim için yazılmış ve bana söylenen sözlerin içinde yitip giden yaşanmışlıklarımı ve yaşamışlıklarımı düşünürken; o en eski hatıraların tazeliğine şaşırmadan, her defasında aynı hüznü duyumsuyorum. Geçip giden mevsimlerin çat kapı yağmurları, güneşi, rüzğarları, sararan yaprakları, taze filizleri, pazaryerlerine düşen meyveleri hep silik ama bir o kadar da canlı duruyor hafızamda… Hafızamda canlı duruyor dedim ya, bir an fark ettim ki; sanki bunları artık hiç görmüyor, duymuyor, hissetmiyorum muşum gibi… Kendini aynaya yansıyan yüzünde kırıp, musluktan boşalan suyun sesiyle hıçkırıklarını boğan kim varsa ona benziyorum biraz… İçimdeki sese yine kayıtsız kalamam! Yine.. Sancılı ve uykusuz sayısız gece ve ardından yine! Anlamsızlaşan bir dünya ve yine! Her şeyin ardından sevgilinin gözlerine son da olsa, bir kez daha bakmak için sırf yeniden yine diyen, kim varsa ona benziyorum biraz… Vapur iskelelerinin karşılıklı yolculadığı hüzünler, bir birlerinin yanından geçerken, geride kalan yalnızlığın karşılıksız sahiplenicisi olan kim varsa ona benziyorum biraz… ”Ve sen, iklimleri avuçlarında tutan sen, rüzgarlar saçlarına rehin senin, senin soluğunun ritminde benim çocukluğum… Göz bebeklerinde en derin intiharlar ve ellerinde yorgun ağızlı ninniler var senin.. Sen benzemezsin hiç kimseye ve seni sevmek hiç bir şeye benzemez!”…

Ve bu sefer sonunu getirmeyeceğim bu yazının bütün yaşayamadıklarımız gibi yarım kalsın….

ADINI YÜREĞİME ASTIM ….. 

 

Posted 13 Şubat 2009 by profjadeyesim in AŞK

One response to “aşk herşeye değer..seni sewiyorum..sewmek suçsa eğer..suçumu kabul ediyorum…

Subscribe to comments with RSS.

  1. kim o adı yüreğinde saklı olan ama senin bu yüreğin bana hiç yabancı değil bunu bil :))))))))))))bak gel bi msn ye konuşalım

Bir Cevap Yazın

