hani durmaz dönerdi dünya biz deli sewdalıydık…herşey unutuldu birtek şu kahrolası kalbim unutmadı..ğözlerin değilmiydi dünyadaki cennetim..   Leave a comment

 

Ben çok şey istedim herhalde hayattan…mutlu olmak..sevmek ..sevilmek çok şeymiş meğer..insan sonradan anlıyor..hayatın anlamsızlaştığını.. Kelimelerin sözlerin yavan kaldığı bir vakitte çıkar ayrılıklar… tenha bir odadan bakıyor oysa gökkuşağı..yarınlar çok çok güzel olacak masallarıyla uyanıyorum her sabah…bir şeyler var anlatamadığım..çözemediğim..yardım et..bende kalmasın bu yaralar…bu bereler…

Suskunluğum gözlerimden okunmasa da hislerimin artık bir diğer yanı konuşkan ve akışkan ayrılığın tadını çıkarmakta..gecelerin bu kadar uzun olduğunu mehtaba karşı yoğun bir bulutluluk ortamında fark ediyorum..sözlerin tek heceye odaklandığı bir zamanda ben yine tek başınalığı seçiyorum..

Bir gün elimde sarı güllerle ama üstüm başım paspal gelsem sana…tek bir aşk kırıntısı bile olmasa sen de alırmısın elimdeki gülleri..ben geri dönerim..ama güllerim sen de kalsın..bir hazan mevsimi gibi sararıp solduklarına her gün şahit ol hiç olmazsa..beni canlı canlı görmedin bari güllerin solduğunu gör…güllerde solar..hatta tek bir kelebek bile konmaz..yağmur damlasına bile hasret yaşarlar..güllerimi geri çevirme al içeri..belki sana olanca gücüyle sarılırlar..ve belki sende hiç solmazlar..belki….

 

Posted 09 Şubat 2009 by profjadeyesim in HÜZÜN

Bir Cevap Yazın

