Onlar ağlar ben yanarım, onlar ağlar ben kalırım…   Leave a comment

                                                           
ADAMLIK
Anladım ki güç, aklın ve kalbin birlikte kullanıldığında ortaya çıkan, yenilmesi neredeyse imkânsız olan bir şey. Güçlü olmak lazım eğer ezecek bir ayak varsa üstünde insanın, direnmek lazım… Görmek lazım gösterilmeyeni. O zaman farklı olur kişi. Var olanı bilmek değildir marifet. Var olanın sakladığını görebilmektir inceden…
Ellerim acıyor, bilemezsin… Kalbim ne zaman geçse aklımın önüne ellerim acır. Ve acıtır içimi aşık olma korkusu. Gözlerim boş bakar, başım ağrır, ellerim acır… Her ne zaman aklım geçse kalbimin önüne, bu sefer de vicdanım sızlar. Seyretmeye dayanamaz, kahreder yaşattığı acılara bakarak naçiz bedenime. Güçsüz kıldı beni bu bahar. Kollarım düşüyor yüreğimin iki yanına, anlamlı bakışlara tepkisiz kalıyorum.
Bakışlar… Ne umutlar taşıtır insana hamal misali. Ahh bilemezsin ne zordur gözlerine bakmak seni gerçekten sevenin. Öylesine sadedir ki, o bakışlarda kaybolur anlamlar, kavramlar… Yalanlar savrulur, doğru da ne? Kalmaz bildiklerin, zaman durur, hayaller kurur… Bakamazsın, başın önde, geçtiğin yollardaki ayak izlerine dalarsın…
Ah aldım, ben adam olmam…
Can yaktım, ciğer sızlattım ben adam olmam… Yıldız döktüm gözlerimden parlamadılar ellerimde… Söndüler birer birer zamana hesap verircesine… Sorgulandım her gece, zalim yerine koyuldum, zulmettiğim kalpler şahit oldular, astılar duygularımı bir bahar sabahı…
Ne aklım geliyor kalbime doğru, ne kalbim yanaşıyor aklıma. Kırıp geçiyor düşman duygular beni, bu husumeti fırsat bilerek. Ben kendime düşman, kendim bana… Güç benden uzak artık. Bana bir mendil, bir sigara destek. Bunlardan hangisi dost bilmem, hangisi köstek…
“Gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor.” demiş aşık. Aklım şaşkın, gözlerim kapalı. Bir bilen var mı sevdanın çıkış kapısını?  Gitmek lazım bazen. Ardında bırakmak lazım güzellikleri. Giderim sanmıştım, şimdi dönemiyorum bile… Arada kalmak ne zormuş…
Geride bıraktıklarım… Kim sever, kim nefret eder bilmem. Onlar ağlar ben yanarım, onlar ağlar ben kalırım…
Ah aldım ben adam olmam… 
                                                                                      Murat 
                                                                                                 09.04.2005

                      01:45                                       

Posted 28 Ocak 2009 by profjadeyesim in serzeniş..

Bir Cevap Yazın

