DÖN ĞEL YETER…DAHA BETER OLMADAN ĞEL….   Leave a comment

   

Attığım bütün adımlar senli yollara çıkıyor. ne yapsam ne etsem yine senden vazgeçemiyorum. Ne yapsam ne düşünsem yine aklımda hep sen varsın…Bu kadar çok sevmişim seni kazıyamıyorum beynimden ve kalbimden seni…

Bu şehrin havası beni boğan…

Her doğan yeni günde senle yeniden doğuyordum. Hatırlıyorumda kısacık hayatımda ne çok şeyler yaşamışım sana dair.. Nelerden vazgeçmiş bu sevgi için bu taş kalbim… evet taş kalbim dedim. Seni tanımadan önce sevdaya dair hiç bir his yokken senle sevmesini öğrendi bu kalp.Ne çok şeyler yaşadı… Gittiğinde ilk kez acının ne demek olduğunu öğrendi. acıdı kalbim…

Dönüşü olmayan bir ayrılık bizimkisi.Her ayrılık gibi soğuk ve acı…

Merak ediyorsundur şimdi ne yapıyorum diye.. Ayrılık acısı çeken ne yaparsa bende onu yapıyorum. Oturup bütün hüzünlü şarkıları dinliyor, ağlıyor, elimde bir kalemle birşeyler karalıyorum…

evet seni düşünüyorum.. seni ve gerçekleştirmeyi bir türlü başaramadığımız hayallerimizi.

peki sevgilim sen ne yapıyorsun benden uzaklarda? Sende benim gibi ağlıyor, gözyaşı döküyor, üzülüyor ve beni düşünüyor musun? 

Posted 27 Ocak 2009 by profjadeyesim in AŞK

Bir Cevap Yazın

