yoksun burda seni sordum dalğalara..ğüneş battı seni wurdu ğölğelere..yazık çok yazık sensizlik ğine kördüğüm oldum kahretsin…dayamam bu son ğidişine alışamadım sensizliğe ğarip olurum hazan ğecelere karışamadım ğidişine…   Leave a comment

   

   Sınandığımı biliyorum. Hatta yavaş yavaş budanıyor ruhum. Zor geldi, ağırmış yaşam..ağırmış! Her defasında inanıp, her defasında yığılmak tek yumrukta…

  ”Vay be” diyorum ama, ne dayanıklıymış kalbim..Yorulmadı yıkılmaktan..İnatla devam etti yolculuğa,yanlızlığa…

  Ha gün gelir de biter mi bu cesaret,bu inanç?? Bilmem.. Galiba alıştım eksiklere,alıştım mağlubiyete…Hayat galiplerin hayatı. Bu böyle..Artık daha mı az ağlıyorum ne? Daha mı az acıyor yüreği? Yoo..

 Aksine..Her ufak dalga daha da çok aşındırır oldu kumsalımı, daha çok kanar oldu ruhum.. Belki belli etmiyorum, yada edemiyorum..Belki anlamıyorlar, belki anlatamıyorum..

  Ben yine karanlığa sığınıyorum. O gizliyor en çirkin, en derin yaralarımı.. Daha bir güzelim karanlıkta, daha bir mağrur.. Gözümü alıyor çünkü gün ışığı.. Ruhumu törpülüyor o sahte yüzler..

  Ve ben yine bildiğin gibiyim…….          D.Y.

  1.  

Sevdiğin kadar sevileceksin.
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..
 

Posted 05 Ocak 2009 by profjadeyesim in YEŞİM

Bir Cevap Yazın

