Aşk sözcükleri fısıldamak isterdim kulağına Ağlamak omuzunda acımı anlatmak sana Dahasonra sarılmak doyasıya Gözlerinde görmek isterdim beni Sonra kapamak gözlerimiSonsuzakadar açmamak Bazn hani keşke şuan ölsem derdimya sana Korktuğumdandı oanı Kaybetmktn   Leave a comment

 


Hala Askşın Sen.
Ama Sadece Şarkılarda…
Aşk nedir diye sordular bana, hic düsünmeden koydum ismini yerine, yazıp yüregimin elleriyle…
Senli anlamlar yukledim sevda sarkilarinin her sozcugune, her hecesine. Haykirislara donustuler, icimde bir yerlerde…
SirilsIklam bir ozlemdi gozlerimden akan.
Damla damla bir umitle icimde oyalanan.
Dokunmanin coskusuyla, tasti bosaldi birden…

Saklanamaz bir caglayisla,
kurtuldu esaretten…
Umutlarim terketmislerdi beni coktan oysa. Mutululuklarsa uzaktilar bana, bir o kadar da ulasilmaz.
Yalnizlik bir yagmur misali yagiyordu ruhuma hic durmaksizin.

Zincirleyip yuregimi, hapsetmistim ben de issizligima kendimi.
Ta ki ellerin dokununcaya kadar ellerime…
Atip yuregimdeki zinciri bir kenara, actim butun kapilarimi sana..
Susturup aklimdan gecen butun dusunceleri, kulak verdim icimdeki cigliklara…

Evet, sendin beklenen,
Evet, sendin istenen,
EksIkligi gozlenen,
Yoklugunda ozlenen…
Bir yanim hep eksIk, hep yarimdi yoklugunda.
Neyi ozledigimi, neyi bekledigimi bile bilmiyordum. Neyi aradigimi, neyi istedigimi bile fark etmiyordum.

 

Posted 17 Aralık 2008 by profjadeyesim in YEŞİM

Bir Cevap Yazın

