hayata söwende çok… ölüme ğülende çok…o ğül bahçesinde kaç ğünlük ömrüm war..   2 comments

 

Acılarım şaştı…
Dağıldılar şehrin her bir köşesine..
Acım var..acımı bulamıyorum..
Bu çılgın sokağın kıyısından Usul usul, basarak ayak uçlarıma Sanki geceden kaçıyor gibi.. Ya da karanlık, kükreyen taşlardan..
Çık..Bilmiyorum..Hangisiydi neydi?
Acılarım şaştı..Acımı bulamıyorum..
Hiç böyle belirsiz neden titremek ben? Bu kadar Ve kimi beklerken olmuştu Hiç mi hiç hatırlamam. Hatırlamıyorum…
Saçma ama bu böyleyse böyle işte!
Varmı itirazı olan?
Bir çırpıda oldu bunlar Apansız bir yalnızlık Belirip yolda kaybolan.
Çıks..Acılarım şaştı acımı bulamıyorum..
Hangisiydi hangisi en hüzün..Özlediğim ne..Beklediğim…Beklenen varsa beklenen nerede?
Ey şehir…
Öksüz şehrim..
Suskun şehrim..
Ağlayan şehrim….
Bana beni anlat…
Neden kemiriyor boşa giden zaman sessizlik kabuğunu?
Sustum..
Konuştursana..
Konuşturabilirsen?
Sustum..Sustum..

 

Posted 05 Aralık 2008 by profjadeyesim in YEŞİM

2 responses to “hayata söwende çok… ölüme ğülende çok…o ğül bahçesinde kaç ğünlük ömrüm war..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bir sus düştü içimin boşluğuna,Gözlerimde her iz kana boyandı.Sıradan hayatların bilinmez günlerine çizdim,Bitmişliğimin, yitmişliğimin resmini..Çok fırtınalara sancılandım, kırıldı dilim.Sakin uçurumlarım vardı, kıpırtısız..uzaklarım hep uzak kaldı.Yüreğim bu yolculukta hükümsüz,Dönüşlerim aşka küskün vardı.Hüznüme mektuplar yazdım, kırılgan,İçine dağınık hayaller koydum..Rüzgarlar düşürdüm saçlarımın gizlerine,Islak bir mevsim sürdüm gözlerime..Tutuk bir yola vardı adımlarım,Şimdi suçüstü, tüm kaçak susmalarım..Bir söz çıksa, içim ölecek,Tükendi eylülün koyu rengi.Uğultusuz bir veda sağır edecek,Uzaklara yazdım ben sesimi…

  2. bilir misin yanimdakidüşler kirilarak çogalirve yoklaşarak azalmakbir varoluş şeklidir çaresizliginçünkü güneşi terk edenler çabuk ölürelleri tütün kokulu gece yalnizlarinikotin biriktirir gece nöbetlerinebu yüzdenbütün çay bardaklarina dudak izim bulaşiyorburalarda ölmek ve gülmek arasinda fark kalmamişsürüyorum kendimibüyük sevdalarini küçük korkulara yedirtenlerin şehrindenömrüm!kendine sakli bir kent bulyarin gözlerinden yapilmiş

Bir Cevap Yazın

